dilluns, 5 de gener del 2009

Lauritz Melchior "In fernem Land" Lohengrin, R. Wagner



Avui em ve de gust posar-vos la celebèrrima ària de Lohengrin "In fernem land" cantada per un Lauritz Melchior de 60 anys però encara amb les facultats suficients com per donar una lliçó de cant. Aquesta pel·lícula va ser rodada el 1950. M'ha vingut al cap el nom de Melchior no sé si per allò de "Melcior, Gaspar i Baltasar", o simplement per casualitat, sigui com sigui, aprofito també per a saludar i felicitar en Ximo de "In fernem land", aquest esplèndid blog operístico-musical totalment imprecindible (aquest si que s'hi dedica!) que ve de celebrar les 300.000 visites. Aprofito també per a desitjar-vos a tots uns bons reis i un feliç any nou.

3 comentaris:

Joaquim ha dit...

Doncs gràcies per la menció, la cita i posar l'himne del bloc. És clar que lo de Ximo, com sabràs, forma part de la història i ara ja fa una colla de dies que em dic com sempre m'he dit.
Espero que ses majestats et portin alguna cosa de les que ens agraden, a part de la corbata o els mitjons.
BON ANY JOSEP

quim ha dit...

Quin regal de Reis, Josep. En Melchior, el meu heldentenor olímpic, que ha contribuït tant a la meva passió wagneriana.

Felicito a en Joaquim pel seu blog i us desitjo un molt bon any.

Josep Rumbau i Serra ha dit...

Joaquim, gràcies pel teu comentari. De moment, a mi, em portaran el Simon Boccanegra que aniré a veure el diumenge 11 i és una de les meves òperes preferides i, a més, la conec molt bé.
Molt bon any!

Quim,
No podiem començar l'any només amb Johann Strauss, necessitàvem una dosi wagneriana per inspirar una mica l'inici del nou cicle.
També per a tu un molt bon any!