dimarts, 1 de gener del 2008

Carlos Chausson. " A un dottor della mia sorte..."

Aquesta nit us volia parlar de Carlos Chausson.
Aquest esplèndid baríton espanyol d'origen, crec, saragossà, és portador d'una veu gran i molt ben timbrada i s'ha especialitzat en papers buffos que interpreta a la perfecció. La primera vegada que el vaig veure actuar va ser en un Barbero que es va fer al Teatre Grec de Barcelona un estiu de fa ja una colla anys, potser uns vint-i-cic anys pel cap baix i us diré que també hi vaig participar cantant el paper de Fiorello i el del Ufficiale. De fet va ser la meva única participació professional en la meva història personal de cantant (les demés han estat sempre d'amateur).
Després d'aquella vegada he tingut ocasió de veure Carlos Chausson vàries vegades actuant al Gran Teatre del Liceu, sempre amb una qualitat vocal i escènica de primeríssima classe. Actualment és al Liceu interpretant el Don Magnifico a La Cenerentola en un dels diversos repartiments.
En aquest vídeo el podeu veure i sentir cantant la famosa ària de Don Bartolo d'Il Barbiere de Siviglia, de G. Rossini: "A un dottor della mia sorte..." en una producció a l'Òpera de Zurich en companyia de la mezzo Vesselina Kasarova. Noteu la qualitat de la seva veu, la musicalitat impecable i la bona dicció i interpretació escènica.

2 comentaris:

quim ha dit...

No hi ha Youtube teu fent de Fiorello :) ?

Anònim ha dit...

No que jo sàpiga, pero sí que hi ha una gravació en vídeo de la que crec tenir una còpia.
Josep