dimecres, 6 de juny del 2007

Un any de blog



Primer aniversari

Avui fa exactament 1 any que em vaig iniciar amb la història aquesta del blog. Per a mi ha estat força positiu. M’ho he passat bé i espero que els meus comentaris hagin estat útils o interessants a algú i les propostes musicals incloses plaents.

De moment l'aniré continuant: les més de 12.000 visites m'hi animen. No estaria de més, però, que em féssiu, si ho creieu convenient, alguna suggerència.


Per celebrar-ho què millor que el brindis de La Traviata, i amb un molt bon repartiment: Netrebko i Villazon.

Rebeu una cordial salutació.

2 comentaris:

quim ha dit...

Felicitats per l'aniversari del teu bloc. Espero que segueixis per molt de temps explicant les coses de manera tan clara i amena. Es un plaer descobrir nous cantants, intrepretacions sobèrbies, aspectes tècnics per mi desconeguts, i conèixer curiositats (mèdiques i no mèdiques) relacionades amb el món del cant.

Una abraçada.

Quim

Josep Rumbau i Serra ha dit...

Gràcies.
Mentre em diverteixi ho aniré fent.
Fins aviat.